FANDOM

Opis Edytuj

Ella i Figo bawią się w berka. Po chwili dołączają do nich Anabel i Ricky. Nagle żółwiki zauważają małego rekinka. Ricky, próbując go oswoić, wskakuje na niego i przypadkowo zabiera Ellę. Przepływają tak przez całą wioskę, po czym zatrzymują się na placu zabaw. Po chwili przypływa do nich Ray i mówi, że to było niesamowite, po czym cała trójka wybucha śmiechem. Nagle na plac zabaw dociera Sammy i pyta Elli i Ricky'ego czy nic im nie jest, a jego przyjaciel radzi mu wyluzować, bo "te dzieciaki są niezniszczalne". Ten jednakże dalej trwa przy swoim i mówi, że gdyby Ray lepiej wychował Ricky'ego, ten nie wciągałby jego wnuczki do niebezpiecznych zabaw. Natomiast jego rozmówca oświadcza, że zapomniał, że Ella to "panna idealna". Żółwinka proponuje Ricky'emu, aby popłynęli się pobawić gdzieś indziej. Jednakże zatrzymuje ich Ray i mówi, że jego wnuk może zatrzymać rekinka, po czym zabrania mu się spotykać z Ellą, której Sammy daje ten sam zakaz. Dzieci nie są z tego zadowolone, ale muszą się podporządkować woli dzaidków. Ray pociesza wnuka, że będą się świetnie bawić z rekinkiem. Dziewczynka żali się Shelly, że już nigdy nie będzie mogła bawić się z Ricky'm, z kolei ta pociesza ją, że Sammy na pewno niedługo o tym zapomni. Następnego dnia Ellę budzi jakiś dziwny dźwięk, wypływa z domu i widzi, że to dziadek Ricky'ego ustawia muszle w lini prostej. Żółwinka woła dziadka i babcię. Ray bierze się za wytłumaczenie swojego pomysłu. Oświadcza, że jedna połowa jest jego, tam można robić, co się komu podoba; natomiast druga część należy do Sammy'ego, gdzie wszyscy pracują i przestrzegają zasad. Skorpeny są kontente, że nareszcie będzie można robić, co się chce, a Zgrywus drwi z Pana Lucjusza, że nie będzie szkoły i pokazuje mu język. Ray prostuje, że szkoła jest ważna i nadal obowiązuje. Skorpen pokornieje i grzecznie żegna się z nauczycielem.